Multivers is een softwarepakket voor administratie, boekhouding en relatiebeheer (optioneel). Door de structuur van dit boekhoudpakket en deze administratiesoftware is het heel makkelijk om Multivers te koppelen aan externe programma's. Zodoende kunt u de mogelijkheden van uw boekhoudpakket verder uitbreiden om nóg meer uit de software te halen.
Deze externe programma's worden samengevat in de Plus Serie. In feite bevat de Plus Serie een aantal modules waarmee u functionaliteit aan uw administratiepakket toevoegt die standaard niet aanwezig is.
Onderstaand een overzicht van de modules waarmee u uw boekhoudpakket kunt uitbreiden.
- Abonnement +
Met Abonnement + wordt uw Multivers administratiepakket uitgebreid met een handige en simpele manier om abonnementen te beheren én factureren in Multivers.
- Actie +
Standaard is het niet in Multivers Relatiebeheer om acties die niet van / voor u zijn aan te passen. Met Actie + breidt u Multivers uit met deze mogelijkheid. Zo wordt relatiebeheer in uw boekhoudpakket nóg eenvoudiger.
- Agenda +
De Agenda + module koppelt Multivers aan Microsoft Outlook, zodat de afspraken die u maakt in Relatiebeheer ook doorgezet worden in de Outlook agenda van de juiste persoon. Zo wordt relatiebeheer (CRM) nog eenvoudiger in uw administratiepakket.
- Analyser +
Met Analyse + breidt u UNIT4 Multivers uit met de mogelijkheid om heel eenvoudige financiële instellingen te maken in Excel. Zo heeft u geen grip op uw financiën.
- Krediet +
De Credit + module gekoppeld aan Multivers zorgt ervoor dat u een factuur uit makkelijk kunt crediteren of dupliceren.
- EDI +
Bij (elektronische) berichtenuitwisseling wordt gebruik gemaakt van de Edifact-standaard. De term EDI staat voor Electronic Data Interchange en de term Edifact staat voor Electronic Data Interchange voor Administratie, Handel en Transport. EDI omvat alle vormen van berichtuitwisseling, Edifact is een beschrijving van de inhoud van de berichten.
- Offerte +
Door uw boekhoudsoftware van Multivers uit te breiden met Offerte + kunt u heel eenvoudig offertes maken. De offertes zijn gekoppeld aan Word, zodat u het gebruiksgemak van deze tekstverwerker niet verliest. U maakt in een handomdraai aanbieding, inclusief uitgebreide (of aangepaste) productomschrijving en plaatjes.
- Kantoor +
Wanneer u Multivers uitbreidt met Office + krijgt u de mogelijkheid om makkelijk en snel / correspondentie op te slaan vanuit Microsoft Office pakketten Word, Excel en Outlook. Deze informatie kunt u koppelen aan specifieke relaties, bestellingen, facturen, debiteuren, crediteuren en offertes.
- Rapport +
De module Report + stelt u in staat om op elke werkplek binnen uw bedrijf rapportages raad te plegen, ongeacht of deze gemaakt is op het computer waarop u de rapportage bekijkt.
- Scan +
Scan + biedt een koppeling met Multivers waarmee het heel eenvoudig wordt om documenten als offertes en facturen in te scannen en op de juiste locatie (relatie, order, factuur, etc.) op te slaan in Multivers.
- SerieBatch +
Door SerieBatch + te koppelen met Multivers kunt u op een makkelijke manier serie- en / of batchnummers aan uw artikelen uit Multivers toekennen.
- Synchronisatie +
Door de Synchronisatie + module om aan te koppelen Multivers kunt u eenvoudig debiteuren en crediteuren automatisch synchroniseren / kopiëren over meerdere administraties.
- Transitor +
Door de Transitor + module aan uw Multivers boekhoudsoftware te koppelen maakt u gemakkelijk om kosten en automatisch te laten verdelen over meerdere perioden (of boekjaren).
Meer informatie
Wilt u meer informatie over boekhoudpakketten, administratiesoftware of gerelateerde onderwerpen, dan horen wij graag van u. Wij werken voor bedrijven in Noord Holland, Flevoland, Utrecht en Zuid Holland. Neem gerust contact met ons op via telefoonnummer 072-3 690 690, of stel uw vraag via ons contactformulier .
Terug naar overzicht